Blargh blargh

Nu har jag precis kommit hem från min  Lindy hop träning, det var sjukt kul idag, Berndt hjälpte oss med vårat hopp som vi gör och sen fick vi lära oss fler in och utgångar till back charleston efetr det fick vi lära oss side kick eller vad det nu heter, lite klurigt att komma ihåg att kicka åt båda hållen med samma fot innan man byter :P Träningen var dock SJUKT jobbeg men jävligt rolig, jag längtar verkligen tills på söndag då vi får dansa Lindy igen  för det är så KUL!!!

Just det, i tisdags (igår) höll jag i dansen på gympan, det gick sådär men bättre än vad jag förväntade mig med en ovillig klass och bara 45 minuters lektion (vi väntade tio minuter i början på att alla skulle komma och sen vill läraren prata i 5minuter på slutet)

Imorgon är det fiskbullar med currykryddig krämig sås till lunch på skolan, låter inte så gott (hatar nämligen curry) så jag och några till funderar på att gå någon annan stans och äta, men inte på Ica Berghem dock för Mattias hittade en snigel i salladen senast de åt där.

Jag luktar typ hundmat så jag ska duscha nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0