NP :(

Idag hade vi Nationellt prov i engelska, det var läskigt. Vi skulle skriva om jämställdhet mellan könen och man fick välja mellan att skriva en artikel och ett argumenterande tal, jag valde talet fast jag vetefan om jag hade några giltiga argument, får se sen på betyget :( Iaf så slutade vi väldigt tidigt idag eftersom vi bara hade en lektion efter provet ( detta berodde på att NP tog upp "hela" förmiddagen och vi hade ingen privatjuridik) och vi frågade om vi fick jobba hemma på den vilket vi fick, så vi slutade typ vid 11 idag :D

Jag vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera på sistone, värre än vanligt men det beror på att jag har väldigt mycket att göra i skolan just nu och jag oroar snart ihjäl mig inför alla prov och uppgifter som ska göras men så snart det blir lite lugnare så tror jag att jag börjar blogga bättre igen.
 
Förutom allt detta så har det hänt en liten grej, inget sådär superhemskt men jag kan ju säga att jag vart så arg att jag skakade och det har hänt EN gång förut och den personen pratade jag inte mer med efter det, utom när det var absolut nödvändigt, iofs gillade jag inte den personen innan det heller så det är fan värre nu.


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0