Update om veckans förehavanden

Jag har varit hemma från skolan hela den här veckan eftersom jag har varit sjuk och det är också anledningen till att jag inte har bloggat alls förutom förra inlägget, i varje fall så har jag haft svår hosta och annat smått och gott den här veckan och det hela började när jag var hos Ninja i Skellhell förra förra helgen, det var riktigt trevligt faktiskt och det var sjukt fint hemma hos hennes pappa och hans pojkvän. Vi var iaf också på stan under lördagen och då var vi med MiMi och det var väl...speciellt, hon tog mig på kuken och sparkade mig mellan benen vilket var mindre trevligt.

Senare på kvällen for vi till Hipster och drack te i stort sett, hon hade munk-te som var väldigt gott. Senare på kvällen for vi till typ Ica eller nåt där MiMi skulle träffa nån snubbe och ja...han ville att hon skulle komma ensam men så gjorde han inte det själv heller?! Jaja iaf så var Mac (Ninjas pappas pojkvän) väldigt duktig på att rita och måla och han hade en jätterolig seriedagbok som han ritade/skrev i varje dag så där fick man ju också figurera (jag var i tidningen i lördags också, längst ner på UNG-sidorna) Ninja visade mig också sina jättefina kimonos och vi funderar på om vi ska bära japanska kläder på skolavslutningen eftersom jag har gi och hakama också.

Nu har jag inget mer att rapportera utan jag ska försöka vila lite (som om jag har gjort ngt annat på hela veckan) eftersom jag har ganska svårt att sova när jag hostar så mkt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ninja

MEN KLART DET ÄR FINT HOS MIG MIN PAPPA ÄR JU BÖÖÖÖG, SE FAB 5 :]

Nämen jaa, kimonos ftw >:3

2009-04-09 @ 20:12:32
Postat av: Anonym

Så går det när man är äcklig, Rasmus!

2009-04-13 @ 19:06:13
Postat av: Jennifer

Men det var ju knappast meningen?!

2009-04-13 @ 19:09:33
URL: http://www.miisery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0