Emo/Ninja/Elina/Doris/Rakel/Emogrytan/Mjölnaren


Elina är ju en kompis till mig som jag har känt i ungefär ett och ett halvt år nu och hon vill att jag ska skriva ett inlägg om hor "perfekt" hon är:


Emogrytan: Emogrytan är ett fruktansvärt monster som har bosatt sig i Elinas underliv och förpestar tillvaron för de allra flesta människor som kommer i dess väg men framförallt asiater. Emogrytan brukar fånga in de asiater, pojkar och flickor som den tycker är söta och stoppa in dom i sig och mosa runt dom lite för att få en ordentlig smak av dom. Till son hjälp att fånga in sina offer har den BLÄBarna (se dagens snuskord) som kan sträck ut sig enormt mycket och fungerar ungefär som tentakler och de kan lyfta otroligt tunga saker. Ett annat hjälpmedel är Boobie-bomberna som används när det tilltänkta offret är mycket långt borta, de fungerar så att deskjuts iväg från bröstet, flyger ikapp offret och knockar honom så att sedan BLÄBarna smidigt kan lyfta in offret i emogrytans munhåla.


Asiater: Alla som känner Emo vet att hon har en fruktansvärd, obotlig besatthet av asiater (särskilt av det manliga könet) hon tjatar mycket ofta om hur OTROLIGT söta de är. just nu förföljer hon 5-6 stycken som går på våran skola. Jag törs inte skriva deras namn av risk för att bli mördad av Emogrytan (ja den kan mörda om den blir riktigt arg) men jag skriver den första bokstaven i varje namn ordnade efter hur mkt hon gillar dom: 1. "H" 2. "T" 3."Z" "K" (de är ungefär likvärdiga) 4. "S"





Ibland kan emo bli lite arg, då ser hon ut såhär:




men det händer väldigt "sällan"






Kommentarer
Postat av: eeemooo

ASSÅ RASMUS SLUTA TÄNK OM NÅGON AV DEM LÄSER DET DÄR!!! XD XD XD XD XD

2009-12-04 @ 00:52:05
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: eeemooo

JAG SKA DÖDA BILDEN

JAG SKA DÖDA DIG

IMORGON

2009-12-07 @ 01:30:19
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: bajsis

vad hände med "N"??

2010-01-31 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0