Meet me in Las Vegas

Jag skulle tro att det här blir sista in lägget för ikväll för jag börjar bli lite trött, men jag tror dock att jag ska se på en film eller på The Tudors på tvåan innan jag somnar men vi får se hur det blir med den saken. Under kvällen så har jag suttit och sett på en dansös som heter Cyd Charisse som har varit med in del filmer på 50-talet, bl.a. Singin' in the rain och hon är verkligen hur bra som helst, titta här bara:
 

det här klippet är dock inte från Singin' in the rain utan från en film som heter Meet me in Las Vegas och i det här dansnumret berättar dom om ett par som heter Frankie och Johnny, där Frankie (tjejen) är jättekär i Johnny medans han bara utnyttjar henne.

Imorgon kommer naturligtvis Dagens (snusk)ord upp som vanligt (min morsa kommer aldrig få läsa min blogg).

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0