blargh

Hej, förlåt för att jag har varit så sjukt inaktiv nu ett tag men jag har haft jättemkt att göra nu och jag har fortfarande mycket att göra så jag kommer att vara lite inaktiv i fortsättningen också men typ till sommaren så kanske det lugnar ner sig :'(, kommer dock försöka slriva minst en gång i veckan.

Jag har iaf haft NP i engelska idag, reading och listening, gick väl sådär, är inte alls särskilt nöjd. Ljudet var ia f så pass högt att jag knappt hörde, till slut höll jag för öronen och då gick det bättre.

Har iaf slutat nu, ska fara hem och skriva en gympa-uppgift och göra ett hemprov i matte.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är helt säker på att du visst har tid...

2009-05-11 @ 09:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0