Japanese boy

Den här veckan har jag haft så sjukt ont i benen på grund av all tävlingsträning. I tisdags hade vi träning i bugg, det var helt ok, hade ingen träningsvärk dagen efter men på onsdagens gymnastiklektion hade vi mission impossible och det var jobbigt, hade faktiskt lite träningsvärk efteråt, på kvällen hade jag ju också Lindy Hop-träning och det var verkligen hur kul som helst, vi fick lär oss lite akro för tjejen, dvs. två stycken bakåtvålter, en där jag skulle lyfta/kasta henne över axeln så hon hamnade bakom mig och en där vi skulle hamna rygg mot rygg och jag skulle kasta henne över ryggen/axeln så hon hamnade framför mig, helt sjukt jobbigt så jag hade så jävla ont i benen, armarna och ryggen efteråt och just det, har jag nämnt att för varje träning ska jag cykla ungefär 6,5 km fram och tillbaka till träningslokalen och på vägen hem är det uppförsbacke hela vägen. På torsdagen var jag ju också ledarpraktikant så då fick jag ju också cykla, jobbigt.

Imorgon är det KM på klubben och jag ska ställa upp, det sjuka i det hela är ju dock att vi inte vet vilka vi ska dansa med förrän själva tävlingen börjar, de ska alltså lotta våra dansapartners när vi går upp på dansgolvet, jag börjar bli nervös nu.

Men nog om allt det där, här får ni en bra låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0