Svartsoppa, kalvhjärna och Amandas lillasyster

Idag har jag inte gjort så mycket utom att ligga i min säng och att förbereda mitt projektarbete som kommer bli att skriva en bak- eller kokbok så jag har alltså läst kokböcker hela dagen. Jag har bl.a. (för de lite intresserade) Jenny Åkerströms kokbok Prinsessornas Kokbok, husmanskost och helgdagsmat. Helt jävla underbar egentligen, det finns så många äckliga recept i den bl.a. Griljerad Kalvhjärna, Griljerat Kalvhuvud och Svartsoppa, funderar på att lägga upp recepten på allt det här så att ni får försöka göra det hemma och se om det är gott.

Just det, hade nästan helt glömt bort en grej, Amandas lillasyster Matilda läser min blogg konsekvent liksom, jag är ganska stolt faktiskt. Tänka sig att jag har en riktig bloggläsare som verkligen gillar min blogg :D Jag kan ju upplysa Matilda om att jag har skakat hand med hennes och Amandas farmor. Jag kommer inte ihåg det men Amanda påstår att det har hänt.

vill prova

Ciao

Kommentarer
Postat av: matilda, eller amandas lillasyster=)

Så roligt att du skriver om mig.. för det första är jag inte en konsekvent bloggläsare och för det andra tycker jag den inte är bra:)men jag hoppas att det inte hindrar dig från att blogga, hoppas att någon faktiskt läser den... ps. amanda tror inte at jag kan slå ner dig (det är inget hot utan ett löfte)jag är inte så knäpp som man kan tro.. faktiskt:S

2009-05-24 @ 20:20:09
Postat av: Matilda

Jadu det skulle verkligen inte förvåna mig om farmor skulle ha skakat hand med dig:S

2009-05-25 @ 15:57:13
Postat av: Ninja

Jag kollar din bloggjävel varje dag. Gills inte det?? Djupt, DJUPT förolämpad xD

2009-05-26 @ 00:52:16
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Ninja

Du bloggade inte!!!

2009-06-02 @ 02:13:19
URL: http://chaquette.blogg.se/
Postat av: Ninja

,mµ.µn

2009-06-02 @ 14:11:25
URL: http://chaquette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0