Emomongo :)

Häromdagen (i fredags) så var emo ganska arg på mig, saken var den att egentligen skulle jag ha varit med henne och Bajs-Hanna på fredagen och mina KFUM:are på lördagen men jag hade sagt att det var lite osäkert vilken dag det egentligen skulle bli och så vart det då så att det blev med KFUM på fredagen och jag sa att vi kunde göra ngt tillsammans på lördagen men då kunde inte Bajs-Hanna och Emo vart så jääävla arg, han var helt sjukt arg och skrek typ svikare och grejer och dampade och alla som var på stan stirrade på henne (ingen överdrift alls)

Jag tror faktiskt att jag aldrig har sett henne så arg :)
arg emo

Ungefär såhär såg hon ut! Kanske lite argare faktiskt ;)




Ciao




P.S. Emo, du får fortfarande inte lägga upp bilden på mig, det här är en hämnd för att du gav den där jefüla bilden till Hajmal!

D.S.




Kommentarer
Postat av: vix

jasså. Lyxigt!

2009-09-16 @ 10:10:02
URL: http://vickier.blogg.se/
Postat av: olga

Det var inte mig hon gav den till. Jag hittade bilden hos Hipster:P



Var hon argare än hos Hipster på kommunistfesten?:O

2009-09-18 @ 18:04:11
Postat av: Olga

Min bror lyssnade just på Tomas Di Leva:S

2009-09-18 @ 18:05:36
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=sLsqEL8TFwM

2009-09-30 @ 22:53:07
Postat av: eeemooo

Pick the month you were born:

January-I kicked

February-I loved

March-I karate chopped

April-I licked

May-I jumped on

June-I smelled

July-I did the Macarena With

August-I had lunch with

September-I danced with

October-I sang to

November-I yelled at

December-I ran over





Pick the day (number) you were born on:

1-a birdbath

2-a monster

3-a phone

4-a fork

5-a snowman

6-a gangster

7-my cell phone

8-my dog

9-my best friends' boyfriend

10-my neighbor

11-my science teacher

12-a banana

13-a fireman

14-a stuffed animal

15-a goat

16-a pickle

17-your mom

18-a spoon

19-a smurf

20-a baseball bat

21-a ninja

22-Chuck Norris

23-a noodle

24-a squirrel

25-a football player

26-my sister

27-my brother

28-an ipod

29-a surfer

30-a llama

31-A homeless guy



Pick the color of shirt you are wearing:

White-because I'm hot like that.

Black-because that's how I roll.

Pink-because I'm NOT crazy.

Red-because the voices told me to .

Blue-because I'm the coolest and I do what I want.

Green-because I think I need some serious help.

Purple-because I'm AWESOME!

Gray-because Big Bird said to and he's my leader.

Yellow-because someone offered me 1,000,000 dollars.

Orange -because my family thinks I'm stupid anyway. Brown-because I can.

Other-because I'm a Ninja !

None-because I can't control myself!



I ran over a fotball player because I'm a Ninja!

2009-10-03 @ 04:42:42
Postat av: typ bra

http://www.youtube.com/watch?v=eHFXK0LGAhc

2009-10-04 @ 15:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0