Haiwan


Jag var så jävla trött igår, hade bara sovit två timmar :(

Igår efter skolan så skulle jag egentligen gå på stan med Emo och MiMi innan MiMi skulle hem till skellhell men jag hann inte eftersom vi inte kunde sluta tillräckligt mycket tidigare vilket sög lite men då satt jag kvar en stund med Tanja, Oskar och Ida och pysslade, jag gjorde en mask av lera som hade rött läppstift och fick heta Beatrice :P

Sen efter en stund så kom Fia till östra, hon hade färgat sitt hår brunt! Det var i vilket fall som helst rätt snyggt. Vi käkade på stan och sen på bussen hem så frågade Tanja ifall jag ville följamed hem till henne med Fia och jag sa ja. Vi hade kul och en stund senare kom Ida och Nathalie och de gjorde en fransk chokladtårta av ljus choklad och den var asgod :P

    

  











Kommentarer
Postat av: Bajsis

nomnomnom

2010-02-17 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0