Snart studenten, TAGGA!!!

Hej luvvahs! wazzzup??!?!

Igår klippte jag mig hos Wixners i Umeå och jag blev så jävla nöjd! Det blir jag iofs alltid när jag klipper mig där men jag blev lite extra nöjd den här gången. Jonas (som min frisör heter) klippte håret jättekort på sidorna och längre ovanpå + en s.k. effektbena, fast ändå inte riktigt. Jag rekommenderar Wixners ifall ni vill bli snyggt klippta, dom far ofta på olika utbildningar och mässor så att dom kan bli bättre och bättre.

Idag hade jag en körlektion på Forsbergs Trafikskola, även den här i stan, och det var så jäkla kul! Jag är (so far) jättenöjd med mitt val av trafikskola. :D Det var faktiskt så roligt att köra att jag övningskörde även efter middagen :P

Snart är det ju som bekan studenten och på Östra åtminstone så brukar eleverna sätta upp skämt om andra program och sånt. Sämst är Naturarnas skämt och bäst är i regel Sammarnas sanningar och så är det faktiskt, jag säger det inte bara för att jag är Sammare.

Här är två bilder som visar hur det kan gå med de mest värdelösa naturarskämten. På den ena bilden syns Sammarnas skämt (sanning) om NV och på den andra syns vad som hänt med Naturarnas skämt. (Det stod: "såhär kan det kännas att inte ha gått NV" med en bild på tre elever från Sam, IB och Fotboll som springer till Soc)


(Sammarnas sanning om NV)



(Straffet man får om man är värdelös på att skämta)

Tilläggas kan också att ett gäng Naturare stod och analyserade en rebus som några Sammare hade gjort och dom verkade inte fatta vad det betydde, fast dom hade sett svaret? Bara dåligt...



Jaja, imorgon ska jag och klassen träffa våra elevhandledare i Döbelns park och typ sitta och prata och leka lekar och sen ska vi till Simon i min klass och pynta vårt flak inför torsdag!!!

På Torsdag är det ju som sagt studenten och jag taggar så sjukligt mkt :D:D:D:D:D:D



Ha det bäst, Ciao



Kommentarer
Postat av: Emo✿

Mus: Jag blir stolt över mitt parti, för jag är ju Jimmie Åkesson.

Jag: Jaså, sverigedemokrat minsann?

Mus: Ja, arbeit macht frei för fan.

Jag: Menar du min bild? Det var ju moderaterna.

Mus: Moderaterna, Sverigedemokraterna, samma sak!

...Jag: Hahahahahahaha!!

2010-06-09 @ 23:14:36
URL: http://chaquette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0